[Climatronic] - błędy VAG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • polo81
    Drive
    • 2005
    • 48

    [Climatronic] - błędy VAG

    Alienscum, bosz.... Chłopie opanuj się :!: TDI przy 350kkm jest dopiero dotarty, a Ty mu to masło zalałeś. Zmień to świństwo na coś normalnego i to jak najszybciej.
    Niestety nie moja, ale czasem jezdze...
  • PCet
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2005
    • 153

    #2
    [Climatronic] - błędy VAG

    Koleżanki, Koledzy - pomóżcie

    Przy przebiegu 69896km wyskoczyło mi kilka błędów. Wszystkie z tej samej godziny - różnice sekundowe.
    1. silnik nastawczy V213 pośredniej klapy wentylacji
    2. silnik nastawczy klapy rozmrażania V107
    3. silnik nastawczy klapy centralnej V70
    4. silnik nastawczy klapy dławienia V71
    5. silnik nastawczy lewej klapy temperatury V158
    6. silnik nastawczy prawej klapy temperatury
    Wszystko z opisem: brak wskaźnika, stycznie
    Każda ma priorytet 3 i każda wystąpiła łącznie 254 razy w ciągu 15 cykli jazdy.

    Nie wiem, o co chodzi, bo klima wydaje się działać poprawnie. W kabinie żadne niepokojące kontrolki się nie świecą, wyszło dopiero przy okazji, podczas sprawdzania rutynowego.. Obecny przebieg to 73000.

    Gdyby to była tyko jedna pozycja, to można by przypuszczać, że silniczek do wymiany. Ale że pojawiły się chyba wszystkie możliwe...Hm...?

    Liczę na jakieś sugestie Szanownego Grona.
    Ps. auto to vw (nie skoda)
    Już nie skoda, ale grupa ta sama

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Wykasuj i pojezdzij troche.. za jakis czas - zobacz co z tego wroci.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • Enriquez
        RS
        • 2009
        • 7685
        • Superb III (3V3)

        #4
        one są wszsytkie podłączone do jednej magistrali, prawdopodobnie jeden z jej przewodów idący od panelu ma po prostu przerwę. Oczywiście klima będzie chodzić, ale raczej nie będą chodzić silniczki, bo nie będzie znana ich aktualna pozycja. Później zapodam co to za piny trzeba sprawdzić.
        Pozdrawiam
        Marcin

        Komentarz

        • PCet
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2005
          • 153

          #5
          W uzupełnieniu jest też błąd:
          Komputer sterujący silnika - brak sygnału/komunikacji (1314)

          Pojawił się przy tym samym przebiegu co wymienione wcześniej i taką samą liczbę razy.

          Enriquez - jesteś w stanie określić, czy naprawa tego to jakaś grubsza sprawa?
          Już nie skoda, ale grupa ta sama

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #6
            wymiana kabelka co najwyżej
            ale lepiej wstaw autoscan
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • PCet
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2005
              • 153

              #7
              Zamieszczone przez Enriquez
              wymiana kabelka co najwyżej
              ale lepiej wstaw autoscan
              czyli? :roll:
              Podpowiedz, co masz na myśli -> autoscan
              Już nie skoda, ale grupa ta sama

              Komentarz

              • Enriquez
                RS
                • 2009
                • 7685
                • Superb III (3V3)

                #8
                hmm, no vagiem trzeba zrobić autoscan, chyba Ci tych błędów na maxi docie nie wywaliło?
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz

                • PCet
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 153

                  #9
                  Problemem okazał się być panel klimatyzacji. Po wymianie błędy zniknęły.
                  Co ciekawe w ASO kosztuje on kolo 2 tysiecy, a uzywany i sprawny mozna dostac juz za 100PLN.
                  Trzeba tylko zwrocic uwage na to, zeby numer czesci pasowal - bo z zewnatrz wszystkie wygladaja identycznie.

                  Zdrówka!
                  Już nie skoda, ale grupa ta sama

                  Komentarz

                  Pracuję...